torstai 30. syyskuuta 2021

Syyskuussa luetut:

 Syyskuu oli hieman parempi lukukuukausi kuin elokuu.
Lukuinto on alkanut palailla, vaikkakin lukutahti on edelleen hiukan hitaanpuoleinen. Äänikirjoja tulee edelleen kuunneltua enemmän, töihin ajellessa. 
Syyskuun kirjoista 3/4 oli äänikirjoja, 0 kotimaista ja 2/4 naiskirjailijoiden kirjoittamia kirjoja. 
Kuukauden paras oli Kingin Kuvun alla. Äänikirjana aivan loistava, eikä pituuskaan haitannut. Todellinen pettymys puolestaan oli paljon mainostettu Sydänjää. 

Keskiarvo kirjoille oli 3,75. 

Kuvun alla - Stephen King 5/5
Sydänjää - Camilla Läckberg ja Alexander Karim 2/5
Valitse minut - Tess Gerritsen ja Gary Braver 4/5
Neidot - Alex Michaelides 4/5

Lokakuu?

Samaan tahtiin mennään. Tuskin ehdin tämän enempää lueskella, mutta hyvä on ollut näinkin. 
Kesken on Sarah J. Maasin Siiveniskujen valtakunta, jossa olen noin puolessa välissä. Olen kyllä tykännyt, vaikka tälläkin kirjalla on pituutta ihan kiitettävästi (yli 800 sivua). Ihan samaa jännitettä siinä ei ole kuin aiemmissa osissa, mutta vauhtia ja vaarallisia tilanteita kylläkin.
Äänikirjana kuuntelen J P Delaneyn Usko minua. Tämä ei ole vielä täysin minua vakuuttanut, mutta katsotaan mitä loppu tuo tullessaan. 
Tällä(kään) kertaa ei siis tämän ihmeempiä. 
Ihania lukuhetkiä pimeneviin lokakuun iltoihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kolmen kuukauden katsaus

 Koontipostaus huhti-, touko- ja kesäkuulta.  Bloggaaminen on ollut tauolla perheen sairaustapauksen vuoksi. Instagramiin olen päivittänyt ...