keskiviikko 29. joulukuuta 2021

Joulukuussa 2021 luetut:

 Joulukuussa ehdin lukea 6 kirjaa.
Kirjoista 3/6 oli äänikirjoja, 2/6 kotimaisia ja 5/6 naiskirjailijoiden kirjoja. 
Olen oikein tyytyväinen tähän kuuhun ja lukemiini kirjoihin. Ainoa pettymys oli Colganin joulukirja, joka ei huokunut joulun tunnelmaa, kuten olin toivonut. 
Suosikeiksi nousi monta teosta, koskettava ja kauhistuttava Kehtolaulu, yllättävän koukuttava Ikkunapaikka 7A sekä mukaansa tempaavat Björk- sarjan kirjat. 

Keskiarvo oli 3,8. 

Kuka kuolleista palaa - Virpi Hämeen-Anttila 4/5
Kehtolaulu - Leïla Slimani 5/5
Jouluvaloja ja takkatulen rätinää - Jenny Colgan 3/5
Osasto 73 - Sofie Sarenbrant 3/5
Koston kukat - Virpi Hämeen-Anttila 4/5
Ikkunapaikka 7A - Sebastian Fitzek 4/5

Tammikuu?

Tammikuulle minulla ei ole vielä lukusuunnitelmia. 
En ole tehnyt kirjavarauksia, eikä mielessä ole sen kummempia "must read" kirjoja. Pääsen siis seikkailemaan kirjastoon hyllyjen väliin ja etsimään houkuttelevaa luettavaa. 
Olen lomalla ja palaan töihin 10.1. Äänikirjoihin palaan siis vasta tuolloin ja ajattelin jatkaa Björk- sarjaa :)

Perjantaina julkaisen vielä koko vuoden koontipostauksen ja siinä samalla lisää ensi vuoden suunnitelmista. Toivottelen jo nyt kaikille ihanaa ja lukurikasta uutta vuotta :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kolmen kuukauden katsaus

 Koontipostaus huhti-, touko- ja kesäkuulta.  Bloggaaminen on ollut tauolla perheen sairaustapauksen vuoksi. Instagramiin olen päivittänyt ...