torstai 31. tammikuuta 2013

Tammikuussa luetut:

Jee, olen aloittanut nyt kaikin puolin paremman elämän; olen muuttanut tapojani ruokailun ja liikunnan suhteen ja nyt olen (ainakin tämän kuun osalta) parantanut myös lukutahtiani. Hyvä minä! :)
Eli tässä kuussa luin kuusi (6) kirjaa, joista 1/6 oli kotimaisia ja 4/6 naiskirjailijoiden kirjoittamia.

Vampyyripäiväkirjat 4: Pimeän piiri - L.J Smith
Luihin kirjoitettu - Simon Beckett
Eloonjäänyt - Tess Gerritsen
Irlantilainen tyttö - Susan Fletcher
Vainola - Päivi Alasalmi
Kolmas Antikristus - Mario Reading

Tästä on siis hyvä jatkaa ja pyrin säilyttämään saman tahdin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kolmen kuukauden katsaus

 Koontipostaus huhti-, touko- ja kesäkuulta.  Bloggaaminen on ollut tauolla perheen sairaustapauksen vuoksi. Instagramiin olen päivittänyt ...