Joulukuu oli oikein mainio kuukausi, 7 kirjaa. Nyt on ollut aika tasainen luku/kuuntelutahti päällä. Joulukuun kirjoista 4/7 kotimaisia ja 5/7 naiskirjailijoiden kirjoja. 3/7 äänikirjoja.
Joulukuun suosikki oli Katri Alatalon Käärmeiden kaupunki ja suurin pettymys Margaret Atwoodin Orjattaresi (vika oli lähinnä siinä, että kuuntelin sen lukemisen sijaan ja minulla oli niin suuret odotukset).
Teen vielä oman postauksen koko vuoden lukemisistani sekä päivitetyt tilanteet lukuhaasteista. Ja suunnitelmat vuodelle 2020.
Äärille - Lauri Tähkä 4/5
Henkien saari - Ina Westman 4/5
Käärmeiden kaupunki - Katri Alatalo 5/5
Kaikki sade alkaa ylhäältä - Mari Siliämaa 4/5
Kotimme Auschwitz - Tadeusz Borowski
Orjattaresi - Margaret Atwood 3/5
Fifty Shades 1: Sidottu - E.L James 3/5
Tammikuun suunnitelmia en vielä julkaise, mutta vinkkinä ehkä sen verran, että Joulupukki toi minulle ihania kirjoja ;)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Kolmen kuukauden katsaus
Koontipostaus huhti-, touko- ja kesäkuulta. Bloggaaminen on ollut tauolla perheen sairaustapauksen vuoksi. Instagramiin olen päivittänyt ...
-
Hyvää Uutta Vuotta 2019 kaikille! Viimeisimmästä kirjoituksesta on vierähtänyt aivan liian pitkä aika... Anteeksi siitä. Vuoden 2013 jälkee...
-
Alkuperäisteos 2013 Requiem Sivumäärä 335 Lyhyesti: Lena ja Julian ovat löytäneet takaisin vastarintalaisten luo - sekä Alexin luo. L...
-
Englanninkielinen alkuperäisteos 2010 Corrag Sivumäärä 400 Lyhyesti: Corrag ja hänen äitinsä ovat eläneet pelossa koko ikänsä. He ova...
Hyviä kirjoja olet lukenut. Olen lukenut noista Westmanin ja Atwoodin, molemmat todella hyviä kirjoja. Hyvää kirjavuotta 2020!
VastaaPoistaKiitos samoin!
VastaaPoista