torstai 1. joulukuuta 2011

Marraskuussa luetut:

Ai jai, ihan hävettää miten vähän marraskuussa tuli luettua.. Luulisi että tällaisina pimeinä syys/talvi-iltoina olisi hyvä käpertyä lämpimän peiton alle lukemaan.. No, hyvähän se olisi, vaan kun tuntuu ettei aikaa ole! Jos nyt ketään minun henkilökohtainen elämäni kiinnostaa, niin sanotaanko näin, että aikaani on syönyt uusi poikaystävä sekä uusi työ. Plus että iltaisinkin olen ollut niin väsynyt, että kymmenen sivun jälkeen silmät jo lupsahtelevat kiinni.
Mutta tässä nyt kuitenkin ne kirjat, jotka sain luettua. Kirjoja oli siis kolme, joista kotimaisia oli 1/3 ja naiskirjailijoita 2/3.

Puhdistus - Sofi Oksanen
Silmänkääntäjä - Sarah Waters
Sydämen mekanismi

Näinpä näin. Joulukuussa yritän ryhdistäytyä! Minulla alkaa loma 20. päivä, joten ainakin loppukuusta minulla (toivottavasti) on enemmän aikaa lukea. Vaikka poikaystävä ja työt ovatkin hyviä ja kivoja juttuja elämässäni, en silti haluaisi luopua kirjoista, saati edes vähentää lukuaikaani. Lukeminen on ollut aina osa elämääni ja haluan edelleen pitää sen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kolmen kuukauden katsaus

 Koontipostaus huhti-, touko- ja kesäkuulta.  Bloggaaminen on ollut tauolla perheen sairaustapauksen vuoksi. Instagramiin olen päivittänyt ...