keskiviikko 30. kesäkuuta 2021

Kesäkuussa 2021 luetut:

 Oi mikä ihana kesäkuu!
Lukemista on ollut kiitettävä määrä, mutta sen lisäksi on ehtinyt paljon muutakin. Kodin yläkerran rakennus on hyvällä mallilla, lasten uimakoulut hoidettu kunnialla (ihania vesipetoja) ja muutenkin ulkoilua ja touhua on riittänyt. 
Kesäkuussa kirjoja tuli siis luettua yhteensä 9, mikä on paremmin kuin viime aikoina. Kirjoista 2/9 oli äänikirjoja, 4/9kotimaisia ja 4/9 naiskirjailijoiden teoksia. 
Kesäkuun suosikkikirjani oli Sam Lloydin Muistometsä, eikä Tervetuloa Joylandiin jäänyt kauas tästä. 

Keskiarvo oli : 3,8

Perhosten aika - Emma Luoma 3/5
Miltä tuntuu tappaa - Villy Lindfelt 3/5
Muistometsä - Sam Lloyd 5/5
Naiset vailla armoa - Camilla Läckberg 3/5
Suomea lohikäärmeille - Briitta Hepo-oja 4/5
The Walking Dead Neljäs kirja - Robert Kirkman 4/5
The Walking Dead Viides kirja - Robert Kirkman 4/5
Väkevät sielut - tarinoita Lapinlahden sairaalasta - Heiskanen, Vallisaari, Liuksiala 4/5
Tervetuloa Joylandiin - Stephen King 4/5

Heinäkuu:

Tälle kuulle ei ole sen suurempia suunnitelmia - lomalla olen edelleen, käydään perheen kesken välillä mökkeilemässä ja yläkerran pitäisi valmistua. Miehelläni alkaa myös loma, joten perheen kesken tulee varmasti touhuiltua jos jonkinmoista. Lukutahti ei varmasti pysy samana, mutta kirjat kuuluvat silti jokaiseen lomapäivääni. 
Heinäkuun lukulistalla on ainakin S.N Piresin Karhunkiertäjä sekä Siri Pettersenin Rautasusi ja kuuntelussa Jenny Colganin Raikkaita tuulia ja lukemattomia kirjoja. 

Nyt ollaan muuten jo puolivälissä vuotta 2021!
Kaiken kaikkiaan olen tähän mennessä lukenut/kuunnellut 40 kirjaa. Ei huono. Varsinkaan jos sama tahti jatkuu ja loppuvuoden saldo pyörii 80 kirjan kieppeillä, olen enemmän kuin tyytyväinen :) Lukemisessa ja bloggaamisessa ei ole nyt ollut paineita, tosin tekstien laatu ei ole juurikaan parantunut. Mutta näin on ollut ihan hyvä, sillä enempää aikaa ei olisikaan ollut. Siihen olen ollut todella tyytyväinen, että olen osannut valikoita luettavakseni oikeasti kirjoja, jotka minua kiinnostavat. En ole "pakkolukenut" yhtään kirjaa, jos se ei ole innostanut. Hyvä minä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kolmen kuukauden katsaus

 Koontipostaus huhti-, touko- ja kesäkuulta.  Bloggaaminen on ollut tauolla perheen sairaustapauksen vuoksi. Instagramiin olen päivittänyt ...